Ull finn nye eigarar
Utruleg artige tider!
Det dukkar opp messer «over alt»
Hadde ei utruleg fin messe på UiTs Julemarked 2025 og idag på Bli Rebell – Begge bestemt på veldig kort tid. Det mest morosame er nok når nokon likar designet og synes skjørta er «råfine» –
Tysdag var ein kunde innom for å prøve både overdel og skjørt – ville i utgangspunktet ha raud overdel og raudt skjørt. Fullt kledd i raudt var det noko som ikkje stemde – det ende med oker ovedel og koksgrått skjørt – ein nydeleg kombinasjon – dette var veldig visuelt – men mest på dama som strålte og hadde fått på seg sine favorittfargar
Onsdag kom det nye fargar – fuksia og burgunder. Den burgunder var meir som lilla, mørk – men fin altså – Eg lovar. Oker – Petrol – Raud, Koksgrå og Svart – det er berre å sy på

Liten oppdatering berre
Alt godt og riktig god helg
Klem Kristine
#arcticchic #nord #norway #wool #north