Skip to main content

Ull finn nye eigarar

Utruleg artige tider!
Det dukkar opp messer «over alt»
Hadde ei utruleg fin messe på UiTs Julemarked 2025 og idag på Bli Rebell – Begge bestemt på veldig kort tid. Det mest morosame er nok når nokon likar designet og synes skjørta er «råfine» –

Tysdag var ein kunde innom for å prøve både overdel og skjørt – ville i utgangspunktet ha raud overdel og raudt skjørt. Fullt kledd i raudt var det noko som ikkje stemde – det ende med oker ovedel og koksgrått skjørt – ein nydeleg kombinasjon – dette var veldig visuelt – men mest på dama som strålte og hadde fått på seg sine favorittfargar

Onsdag kom det nye fargar – fuksia og burgunder. Den burgunder var meir som lilla, mørk – men fin altså – Eg lovar. Oker – Petrol – Raud, Koksgrå og Svart – det er berre å sy på

Liten oppdatering berre
Alt godt og riktig god helg

Klem Kristine

#arcticchic #nord #norway #wool #north

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *